Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Accountability, evaluation of teaching and expertise in higher education
Hendry, Graham D.
2002
7
1
p. 75-82
artikel
2
Assessing the contribution of collections of case studies to academic development in higher education
Ottewill, Roger
2002
7
1
p. 51-62
artikel
3
Constituting collective consciousness: Information literacy in university curricula
Bruce, Christine
2002
7
1
p. 31-40
artikel
4
Editorial: The changing face of academic development
2002
7
1
p. 5-6
artikel
5
Evaluating teaching effectiveness and teaching improvement: A language for institutional policies and academic development practices
McAlpine, Lynn
2002
7
1
p. 7-17
artikel
6
Facilitating change to a problem-based model
Kolmos, Anette
2002
7
1
p. 63-74
artikel
7
Review
2002
7
1
p. 98-101
artikel
8
Strategies to enhance learning and teaching in a research-extensive university
Asmar, Christine
2002
7
1
p. 18-30
artikel
9
Teaching philosophies reconsidered:A conceptual model for the development and evaluation of teaching philosophy statements
Schonwetter, Dieter J.
2002
7
1
p. 83-97
artikel
10
The difficulties of defining development:A case study
Stefani, Lorraine
2002
7
1
p. 41-50
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland