Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Abstracts 2003
45 1 p. 148-150
artikel
2 Building Knowledge about the Consumer: The Emergence of Market Research in the Motion Picture Industry Bakker, Gerben
2003
45 1 p. 101-127
artikel
3 Closing the Deal: GM's Marketing Dilemma and its Franchised Dealers, 1921-41 Clarke, Sally
2003
45 1 p. 60-79
artikel
4 End Matter 2003
45 1 p. 185-186
artikel
5 Foreign Multinationals and Innovation in British Retailing, 1850-1962 Godley, Andrew
2003
45 1 p. 80-100
artikel
6 Madame Tussaud and the Business of Wax: Marketing to the Middle Classes Pilbeam, Pamela
2003
45 1 p. 6-22
artikel
7 Prelims and Editorial - The Emergence of Modern Marketing Harvey, Charles
2003
45 1 p. 1-6
artikel
8 Purposive Strategy or Serendipity? Development and Diversification in Three Consumer Product Companies, 1918-39: J. & J. Colman, Reckitt & Sons, and Lever Bros./Unilever Church, Roy
2003
45 1 p. 23-59
artikel
9 REVIEW ARTICLE - The Economic Development of Modern Japan Hunter, Janet
2003
45 1 p. 151-184
artikel
10 The Emergence Of Modern Marketing: Internation Dimensions Church, Roy
2003
45 1 p. 1-5
artikel
11 'Times Change and We Change with Them': The German Advertising Industry in the Third Reich - Between Professional Self-Interest and Political Repression Berghoff, Hartmut
2003
45 1 p. 128-147
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland