Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Discussion Understanding and using technological affordances: a commentary on Conole and Dyke
Boyle, Tom
2004
12
3
p. 295-299
artikel
2
Discussion Understanding and using technological affordances: a response to Boyle and Cook
Conole, Grainne
2004
12
3
p. 301-308
artikel
3
Don't write, just mark: the validity of assessing student ability via their computerized peer-marking of an essay rather than their creation of an essay
Davies, Phil
2004
12
3
p. 261-277
artikel
4
Easing the transition from paper to screen: an evaluatory framework for CAA migration
McAlpine, Mhairi
2004
12
3
p. 231-248
artikel
5
Editorial
2004
12
3
p. 203-204
artikel
6
e-Pedagogy: the pedagogies of e-learning
Mehanna, Wassila Naamani
2004
12
3
p. 279-293
artikel
7
Implementation of computer assisted assessment: lessons from the literature
Sim, Gavin
2004
12
3
p. 215-229
artikel
8
INQUIRE: a case study in evaluating the potential of online MCQ tests in a discursive subject
Clarke, Sophie
2004
12
3
p. 249-260
artikel
9
Putting interoperability to the test: building a large reusable assessment item bank
Sclater, Niall
2004
12
3
p. 205-213
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland