Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             21 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Topical History of JMR Huber, Joel
2014
51 1 p. 84-91
artikel
2 Attributing Conversions in a Multichannel Online Marketing Environment: An Empirical Model and a Field Experiment Li, Hongshuang (Alice)
2014
51 1 p. 40-56
artikel
3 Comments on Ralph Day's JMR Editorship—1969 to 1972 Aaker, David
2014
51 1 p. 94-95
artikel
4 Copy Alert: A Method and Metric to Detect Visual Copycat Brands Satomura, Takuya
2014
51 1 p. 1-13
artikel
5 Editorship of Harper W. Boyd Jr. (1975–1978) Lutz, Richard J.
2014
51 1 p. 101-104
artikel
6 Gilbert A. Churchill Jr.'s Editorship of Journal of Marketing Research, 1979–1982 Iacobucci, Dawn
2014
51 1 p. 105-106
artikel
7 Introduction to the JMR 50th Anniversary Special Section Meyer, Robert
2014
51 1 p. 83
artikel
8 JMR in Transition: Reflections on the 2006–2012 Period Huber, Joel
2014
51 1 p. 133-135
artikel
9 JMR: The Bass Years (1972–1975) Montgomery, David B.
2014
51 1 p. 96-100
artikel
10 Journal of Marketing Research: 1964–1969, the Bob Ferber Years Morrison, Donald G.
2014
51 1 p. 92-93
artikel
11 Money, Status, and the Ovulatory Cycle Durante, Kristina M.
2014
51 1 p. 27-39
artikel
12 My JMREditorship: A Life of π Houston, Michael J.
2014
51 1 p. 112-115
artikel
13 Price Number Relationships and Deal Processing Fluency: The Effects of Approximation Sequences and Number Multiples Coulter, Keith S.
2014
51 1 p. 69-82
artikel
14 Reflections on Being Editor of Journal of Marketing Research, 1982–1985 Perreault, William D.
2014
51 1 p. 107-111
artikel
15 Reflections on Editing Journal of Marketing Research, 1992–1994 Weitz, Barton
2014
51 1 p. 116-119
artikel
16 Reflections on JMR: A Practitioner's Perspective Wyner, Gordon
2014
51 1 p. 136-138
artikel
17 Reflections on My Editorship of JMR and Beyond Kamakura, Wagner A.
2014
51 1 p. 131-132
artikel
18 Reflections on My JMR Editorship (1998–2000) Winer, Russell S.
2014
51 1 p. 127-130
artikel
19 Tasting the Tea after a 15-Year Brew: Editorial Reflections on the 1995–1997 Years Mahajan, Vijay
2014
51 1 p. 120-126
artikel
20 The Completeness Heuristic: Product Shape Completeness Influences Size Perceptions, Preference, and Consumption Sevilla, Julio
2014
51 1 p. 57-68
artikel
21 The Importance of the Raw Idea in Innovation: Testing the Sow's Ear Hypothesis Kornish, Laura J.
2014
51 1 p. 14-26
artikel
                             21 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland