Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Adstock Modelling for the Long Term Broadbent, Simon
1995
37 4 p. 1-18
artikel
2 Comparing Response Rates and Response Content in Mail versus Electronic Mail Surveys Mehta, Raj
1995
37 4 p. 1-12
artikel
3 Comparing Two Methods of Sending out Questionnaires: E-mail versus Mail Tse, Alan C. B.
1995
37 4 p. 1-7
artikel
4 Competitor Mystery Shopping: Methodological Considerations and Implications for the MRS Code of Conduct Dawson, Janet
1995
37 4 p. 1-10
artikel
5 Marketing Research in the Gulf States: A Practical Appraisal Leonidou, Leonidas C.
1995
37 4 p. 1-12
artikel
6 Messages from the Spiral of Silence: Developing more Accurate Marketing Information in a more Uncertain Political Climate Sparrow, Nick
1995
37 4 p. 1-19
artikel
7 Refinements of Charitable Contribution Incentives for Mail Surveys Dickinson, John R.
1995
37 4 p. 1-8
artikel
8 Sight Bites: A Study of Viewers' Impressions of Corporate Logos in the Communication Industry Colman, Andrew M.
1995
37 4 p. 1-9
artikel
9 The Effect of Computer-assisted Interviewing on Data Quality. A Review de Leeuw, Edith D.
1995
37 4 p. 1-19
artikel
10 Virtual Reality Techniques in NPD Research Rosenberger, Philip J.
1995
37 4 p. 1-10
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland