Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Comparison of Alternative Approaches to Cluster-Based Market Segmentation Green, Paul E.
1995
37 3 p. 1-19
artikel
2 Horses for Courses: How Survey Firms in Different Countries Measure Public Opinion with Very Different Methods Taylor, Humphrey
1995
37 3 p. 1-9
artikel
3 Obtaining Purchase Predictions via Telephone Interviews Brennan, Mike
1995
37 3 p. 1-9
artikel
4 Postmodern Marketing Research: No Representation without Taxation Brown, Stephen
1995
37 3 p. 1-21
artikel
5 The Effect of Appeal, Complexity and Tone in a Mail Survey Covering Letter Gendall, Philip
1995
37 3 p. 1-12
artikel
6 Using Optical Mark Read Surveys: An Analysis of the Response Rate and Quality Klose, Allen
1995
37 3 p. 1-10
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland