Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Consumer Co-creation of Value in mHealth (Mobile Health) Service Motamarri, Saradhi
2017
3 1 p. 63-76
artikel
2 Customer-centric Circles, the Self-directed Approach to Service and Mindset Changes Mahajan, Gautam
2017
3 1 p. 77-87
artikel
3 Customer Value Creation in Multichannel Systems: The Interactive Effect of Integration Quality and Multichannel Complexity Kabadayi, Sertan
2017
3 1 p. 1-18
artikel
4 Delivering Unique, Attractive (Even Branded) Customer Service Experience Lagniappe: Any Company Can Do This Lowenstein, Michael
2017
3 1 p. 88-92
artikel
5 Embodied Value Co-creation: A Turn-taking Perspective on Service Encounter Interactions Echeverri, Per
2017
3 1 p. 33-49
artikel
6 Hunting for Value: How to Enable Value-in-use? A Conceptual Model Petri, Jan
2017
3 1 p. 50-62
artikel
7 List of Reviewers 2017
3 1 p. 116
artikel
8 News 2017
3 1 p. 115
artikel
9 Special Issue on Service Value Creation Mahajan, Gautam
2017
3 1 p. vii-ix
artikel
10 Transforming Business Value through Digitalized Networks: A Case Study on the Value Drivers of Airbnb Boswijk, Albert
2017
3 1 p. 104-114
artikel
11 Value Co-creation in Consumer-intensive Service Encounters: A Dyadic Perspective Perera, B. Yasanthi
2017
3 1 p. 19-32
artikel
12 What Collaborators Want: Planning, Monitoring and Evaluating Research Collaborations Fisher, N. I.
2017
3 1 p. 93-103
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland