Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Abstracts of recent articles published in Psychology Teaching Review
Dutke, Stephan
2017
16
2
p. 276-280
artikel
2
Abstracts of recent articles published in Teaching of Psychology
Dutke, Stephan
2017
16
2
p. 281-285
artikel
3
Developing a Drawing Task to Differentiate Group Average Time Course vs. Dynamics in the Individual
Blech, Christine
2017
16
2
p. 212-231
artikel
4
Empirically Founded Teaching in Psychology – An Example for the Combination of Evidence-based Teaching and the Scholarship of Teaching and Learning
Boser, Julia
2017
16
2
p. 261-275
artikel
5
Learning Psychology and Becoming Psychologists: Developing Professional Identity through Group Experiential Learning
Falgares, Giorgio
2017
16
2
p. 232-247
artikel
6
PLAT 16(2) 2017: Introduction to the Special Issue on Evidence-based Teaching (EBT): Examples from Learning and Teaching Psychology
Dutke, Stephan
2017
16
2
p. 175-178
artikel
7
Reflective Practice for Psychology Students: The Use of Reflective Journal Feedback in Higher Education
Bruno, Andreina
2017
16
2
p. 248-260
artikel
8
Students Improve in Reading Comprehension by Learning How to Teach Reading Strategies. An Evidence-based Approach for Teacher Education
Koch, Helvi
2017
16
2
p. 197-211
artikel
9
The Testing Effect in the Psychology Classroom: A Meta-Analytic Perspective
Schwieren, Juliane
2017
16
2
p. 179-196
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring