Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Development and Evaluation of Mindtool-Based Blogs to Promote Learners’ Higher Order Cognitive Thinking in Online Discussions: An Analysis of Learning Effects and Cognitive Process Hou, Huei-Tse

58 2 p. 343-363
artikel
2 Enhancing Summary Writing of ESL Learners via a Theory-Based Online Tool: System Development and Evaluation Chew, Chiou Sheng

58 2 p. 398-432
artikel
3 Exploring Social Network Structure Patterns Suitable to the Community of Inquiry Model Moderated by the Task Tirado-Morueta, Ramón

58 2 p. 319-342
artikel
4 From Fundamental Research to the Design of a Software Solution to Help Poor Readers Ecalle, Jean

58 2 p. 297-318
artikel
5 Generating Reliable Feedback About Students’ Performances Within an Automated Reading Tutor Sheehan, Kathleen M.

58 2 p. 459-477
artikel
6 Investigating “Problem-Solving With Datasets” as an Implementation of Computational Thinking: A Literature Review Berikan, Burcu

58 2 p. 502-534
artikel
7 Investigating the Determinants of Students’ Intention to Use Business Simulation Games Wang, Yu-Yin

58 2 p. 433-458
artikel
8 Social Media-Specific Epistemological Beliefs: A Scale Development Study Celik, Ismail

58 2 p. 478-501
artikel
9 Study Activities That Foster Generative Learning: Notetaking, Graphic Organizer, and Questioning Ponce, Héctor R.

58 2 p. 275-296
artikel
10 Teachers’ Perceptions of Student Misconceptions in Introductory Programming Qian, Yizhou

58 2 p. 364-397
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland