include_once 'Zend/View/Helper/HeadMeta.php'; include_once 'Zend/View/Helper/HeadScript.php'; include_once 'Zend/View/Helper/HeadStyle.php'; include_once 'Zend/View/Helper/Translate.php'; include_once 'Zend/View/Helper/Url.php'; include_once 'Zend/View/Helper/Layout.php'; include_once 'Zend/Controller/Action/Helper/ViewRenderer.php'; include_once 'Zend/Filter/Word/CamelCaseToDash.php'; include_once 'Zend/Filter/StringToLower.php'; include_once 'Zend/View/Helper/Placeholder.php'; include_once 'Zend/View/Helper/HeadTitle.php'; include_once 'Zend/View/Helper/HeadLink.php'; IBL Tool - Digitale Bibliotheek
  Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             5 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Contrasting Desired Sports Journalism Skills in a Convergent Media Environment Ketterer, Stan
2014
2 3 p. 282-298
artikel
2 Dimensions of Social Media Utilization Among College Sport Fans Clavio, Galen
2014
2 3 p. 261-281
artikel
3 Mood Effects of Televised Sports Events: The Impact of FIFA World Cups on Viewers’ Mood and Judgments Knoll, Johannes
2014
2 3 p. 242-260
artikel
4 Public Memorializing in the Stadium: Mediated Sport, the 10th Anniversary of 9/11, and the Illusion of Democracy Butterworth, Michael L.
2014
2 3 p. 203-224
artikel
5 The Use of Football as a Country Branding Strategy. Case Study: Qatar and the Catalan Sports Press Ginesta, Xavier
2014
2 3 p. 225-241
artikel
                             5 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland