Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Computerized dynamic assessment (C-DA): Diagnosing L2 development according to learner responsiveness to mediation Poehner, Matthew E.
2015
32 3 p. 337-357
artikel
2 Design in four diagnostic language assessments Cumming, Alister
2015
32 3 p. 407-416
artikel
3 Diagnosing diagnostic language assessment Lee, Yong-Won
2015
32 3 p. 299-316
artikel
4 Diagnostic assessment of reading and listening in a second or foreign language: Elaborating on diagnostic principles Harding, Luke
2015
32 3 p. 317-336
artikel
5 Future of diagnostic language assessment Lee, Yong-Won
2015
32 3 p. 295-298
artikel
6 How do young students with different profiles of reading skill mastery, perceived ability, and goal orientation respond to holistic diagnostic feedback? Jang, Eunice Eunhee
2015
32 3 p. 359-383
artikel
7 Validity arguments for diagnostic assessment using automated writing evaluation Chapelle, Carol A.
2015
32 3 p. 385-405
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland