Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Developing a self-assessment tool for English language teachers
Borg, Simon
2019
23
5
p. 655-679
artikel
2
Effects of increasing the degree of reasoning and the number of elements on L2 argumentative writing
Rahimi, Muhammad
2019
23
5
p. 633-654
artikel
3
Notes on contributors
2019
23
5
p. 535-536
artikel
4
Pedagogical approaches and the role of the teacher
Mayo, María del Pilar García
2019
23
5
p. 537-540
artikel
5
Pedagogical suitability of data-driven learning in EFL grammar classes: A case study of Taiwanese students
Lin, Ming Huei
2019
23
5
p. 541-561
artikel
6
TBLT implementation and evaluation: A meta-analysis
Bryfonski, Lara
2019
23
5
p. 603-632
artikel
7
The impact of CLIL on pluriliteracy development and content learning in a rural multilingual setting: A longitudinal study
San Isidro, Xabier
2019
23
5
p. 584-602
artikel
8
The position of grammar in Finnish, Dutch, and global course books for German as a foreign language
Tammenga-Helmantel, Marjon
2019
23
5
p. 562-583
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland