Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Developing the assessment literacy of teachers in Chinese language classrooms: A focus on assessment task design Koh, Kim
2018
22 3 p. 264-288
artikel
2 Is fluency being ‘neglected’ in the classroom? Teacher understanding of fluency and related classroom practices Tavakoli, Parvaneh
2018
22 3 p. 330-349
artikel
3 Language teacher cognitions and intercultural language teaching: The New Zealand perspective Oranje, Jo
2018
22 3 p. 310-329
artikel
4 Notes on Contributors 2018
22 3 p. 257-258
artikel
5 Research in language teaching over two decades: A retrospective of the first 20 volumes of Language Teaching Research Stapleton, Paul
2018
22 3 p. 350-369
artikel
6 Studying language teacher cognition: Understanding and enacting theoretically consistent instructional practices Johnson, Karen E.
2018
22 3 p. 259-263
artikel
7 Understanding and addressing the challenges of learning computer-mediated Dynamic Assessment: A teacher education study McNeil, Levi
2018
22 3 p. 289-309
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland