Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Developing the assessment literacy of teachers in Chinese language classrooms: A focus on assessment task design
Koh, Kim
2018
22
3
p. 264-288
artikel
2
Is fluency being ‘neglected’ in the classroom? Teacher understanding of fluency and related classroom practices
Tavakoli, Parvaneh
2018
22
3
p. 330-349
artikel
3
Language teacher cognitions and intercultural language teaching: The New Zealand perspective
Oranje, Jo
2018
22
3
p. 310-329
artikel
4
Notes on Contributors
2018
22
3
p. 257-258
artikel
5
Research in language teaching over two decades: A retrospective of the first 20 volumes of Language Teaching Research
Stapleton, Paul
2018
22
3
p. 350-369
artikel
6
Studying language teacher cognition: Understanding and enacting theoretically consistent instructional practices
Johnson, Karen E.
2018
22
3
p. 259-263
artikel
7
Understanding and addressing the challenges of learning computer-mediated Dynamic Assessment: A teacher education study
McNeil, Levi
2018
22
3
p. 289-309
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland