Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A resource-based view of the political party and value creation for the voter-citizen: an integrated framework for political marketing O'Cass, Aron
2009
9 2 p. 189-208
artikel
2 Considerations on the evolution of political marketing theory Butler, Patrick
2009
9 2 p. 149-164
artikel
3 Note from the Editors Harris, Phil
2009
9 2 p. 147-148
artikel
4 Political marketing and stakeholder engagement Hughes, Andrew
2009
9 2 p. 243-256
artikel
5 Political marketing management and theories of democracy Henneberg, Stephan C.
2009
9 2 p. 165-188
artikel
6 Selling terror: The symbolization and positioning of Jihad O'Shaughnessy, Nicholas J.
2009
9 2 p. 227-241
artikel
7 The political brand: A consumer perspective Smith, Gareth
2009
9 2 p. 209-226
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland