Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             15 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Brand community in search of theory Gabbott, Mark
2009
9 1 p. 119-122
artikel
2 Branding in the post-internet era Christodoulides, George
2009
9 1 p. 141-144
artikel
3 Brands as relationship facilitators in consumer markets Veloutsou, Cleopatra
2009
9 1 p. 127-130
artikel
4 Corporate branding and brand architecture: a conceptual framework Muzellec, Laurent
2009
9 1 p. 39-54
artikel
5 From goods to service branding Brodie, Roderick J.
2009
9 1 p. 107-111
artikel
6 Identity, consumption and narratives of socialization Shankar, Avi
2009
9 1 p. 75-94
artikel
7 In memoriam — Barbara B. Stern (Co-Editor of Marketing Theory, 2000—2008) Holbrook, Morris B.
2009
9 1 p. 5-7
artikel
8 Integrating brand, retailer and end-customer perspectives Glynn, Mark
2009
9 1 p. 137-140
artikel
9 Serving `The Guest': Günther Anders at the Grand Seaside Hotel Bunzel, Dirk
2009
9 1 p. 55-74
artikel
10 The cultural codes of branding Schroeder, Jonathan E.
2009
9 1 p. 123-126
artikel
11 The foundations of relationship marketing: reciprocity and trade relations Tadajewski, Mark
2009
9 1 p. 9-38
artikel
12 Towards an identity-based branding Burmann, Christoph
2009
9 1 p. 113-118
artikel
13 Towards new conceptualizations of branding: theories of the middle range Brodie, Roderick J.
2009
9 1 p. 95-100
artikel
14 Towards the holy grail of defining `brand' de Chernatony, Leslie
2009
9 1 p. 101-105
artikel
15 When brands get branded Huber, Frank
2009
9 1 p. 131-136
artikel
                             15 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland