Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A cybernetic communication model for advertising Miles, Chris
2007
7 4 p. 307-334
artikel
2 Ain't misbehavin' — consumption in a moralized brandscape Salzer-Mörling, Miriam
2007
7 4 p. 407-425
artikel
3 Are we measuring the same attitude? Understanding media effects on attitude towards advertising Soo Jiuan Tan,
2007
7 4 p. 353-377
artikel
4 Psychoanalyzing kleptomania Fullerton, Ronald A.
2007
7 4 p. 335-352
artikel
5 The concept of perceived value: a systematic review of the research Sánchez-Fernández, Raquel
2007
7 4 p. 427-451
artikel
6 Towards evidence-based marketing: the case of childhood obesity Stead, Martine
2007
7 4 p. 379-406
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland