Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Adopting a service logic for marketing Grönroos, Christian
2006
6 3 p. 317-333
artikel
2 Creating value-in-use through marketing interaction: the exchange logic of relating, communicating and knowing Ballantyne, David
2006
6 3 p. 335-348
artikel
3 Further evolving the new dominant logic of marketing: from services to the social construction of markets Peñaloza, Lisa
2006
6 3 p. 299-316
artikel
4 Innovation, symbolic interaction and customer valuing: thoughts stemming from a service-dominant logic of marketing Flint, Daniel J.
2006
6 3 p. 349-362
artikel
5 Introduction to the special issue on the service-dominant logic of marketing: insights from The Otago Forum Aitken, Robert
2006
6 3 p. 275-280
artikel
6 Invited commentaries on the service-dominant logic by participants in The Otago Forum 2006
6 3 p. 289-298
artikel
7 Rationalizing service logic, or understanding services as experience? Schembri, Sharon
2006
6 3 p. 381-392
artikel
8 Service-dominant logic: reactions, reflections and refinements Lusch, Robert F.
2006
6 3 p. 281-288
artikel
9 The service brand and the service-dominant logic: missing fundamental premise or the need for stronger theory? Brodie, Roderick J.
2006
6 3 p. 363-379
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland