Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Consumer attitudes towards female nudity in advertising: An empirical study Beetles, Andrea C.
2005
5 4 p. 397-432
artikel
2 Framing marketing effectiveness as a process and outcome Kahn, Kenneth B.
2005
5 4 p. 457-469
artikel
3 Index Volume 5, 2005 2005
5 4 p. 475-476
artikel
4 Knowledge flows in marketing: An analysis of journal article references and citations Sivadas, Eugene
2005
5 4 p. 339-361
artikel
5 Relationship marketing and university-industry linkages: A conceptual framework Plewa, Carolin
2005
5 4 p. 433-456
artikel
6 Special issue on Market-making: Marketing practices and the shaping of markets 2005
5 4 p. 471-472
artikel
7 Thanks to reviewers 2005
5 4 p. 473-474
artikel
8 Toward a normative theory of normative marketing theory Wilkinson, Ian F.
2005
5 4 p. 363-396
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland