Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Meridian thinking in marketing? A comment on Cova Firat, A. Fuat
2005
5 2 p. 215-219
artikel
2 Sources of immoderation and proportion in marketing thought Witkowski, Terrence H.
2005
5 2 p. 221-231
artikel
3 The fourth hermeneutic in marketing theory Lowe, Sid
2005
5 2 p. 185-203
artikel
4 The influence of culture upon consumers’ desired value perceptions: A research agenda Overby, Jeffrey W.
2005
5 2 p. 139-163
artikel
5 The uses of marketing theory: Constructs, research propositions, and managerial implications Cornelissen, Joep P.
2005
5 2 p. 165-184
artikel
6 Thinking of marketing in meridian terms Cova, Bernard
2005
5 2 p. 205-214
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland