Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A model of online customer behavior during the initial transaction: Moderating effects of customer characteristics Ranaweera, Chatura
2005
5 1 p. 51-74
artikel
2 Concept discovery, process explanation, and theory deepening in e-marketing research: The case of online auctions Dholakia, Utpal M.
2005
5 1 p. 117-124
artikel
3 Determinants of e-communication adoption: The internal push versus external pull factors Wu, Fang
2005
5 1 p. 7-31
artikel
4 How e-communities extend the concept of exchange in marketing: An application of the motivation, opportunity, ability (MOA) theory Gruen, Thomas W.
2005
5 1 p. 33-49
artikel
5 Integrating e-commerce into existing export marketing theories: A contingency model Karavdic, Munib
2005
5 1 p. 75-104
artikel
6 Introduction to the special issue on e-marketing Stafford, Marla Royne
2005
5 1 p. 5-6
artikel
7 Next stop, unravel: The tangled web of e-consumer research Mittal, Banwari
2005
5 1 p. 125-135
artikel
8 The marketplace, emerging technology and marketing theory Zinkhan, George M.
2005
5 1 p. 105-115
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland