Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Brandscapes of control? Surveillance, marketing and the co-construction of subjectivity and space in neo-liberal capitalism Wood, David Murakami
2013
13 1 p. 47-67
artikel
2 Comments on Foxall’s ‘Intentionality, symbol and situation in the interpretation of consumer choice’ Oliveira-Castro, Jorge M
2013
13 1 p. 129-132
artikel
3 Consumer behaviour analysis and ascription of intentionality to the explanation of consumer choice Sigurdsson, Valdimar
2013
13 1 p. 133-135
artikel
4 Intentionality, symbol, and situation in the interpretation of consumer choice Foxall, Gordon R
2013
13 1 p. 105-127
artikel
5 Marketized philanthropy: Kiva’s utopian ideology of entrepreneurial philanthropy Bajde, Domen
2013
13 1 p. 3-18
artikel
6 The dynamics of place brands: An identity-based approach to place branding theory Kavaratzis, Mihalis
2013
13 1 p. 69-86
artikel
7 The triadic interaction model of political marketing exchange Henneberg, Stephan C
2013
13 1 p. 87-103
artikel
8 Value creation processes and value outcomes in marketing theory: Strangers or siblings? Gummerus, Johanna
2013
13 1 p. 19-46
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland