Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A comment on the relationship between the history of marketing thought and the development of marketing theory Shaw, Eric H.
2011
11 4 p. 491-494
artikel
2 Co-authoring tomorrow: On how past marketing knowledge enlightens future marketing theory Domegan, Christine
2011
11 4 p. 495-498
artikel
3 Conceptualizing the management and consumption of live music in urban space Oakes, Steve
2011
11 4 p. 405-418
artikel
4 Linking CSR strategy and brand image: Different approaches in local and global markets Popoli, Paolo
2011
11 4 p. 419-433
artikel
5 Marketing theory as history Wooliscroft, Ben
2011
11 4 p. 499-501
artikel
6 Marketing thought and the further development of marketing theory Shapiro, Stanley J.
2011
11 4 p. 479-481
artikel
7 On the intersection of marketing history and marketing theory Hunt, Shelby D.
2011
11 4 p. 483-489
artikel
8 Percival White (1887–1970): Marketing Engineer Jones, D.G. Brian
2011
11 4 p. 455-478
artikel
9 Reflections on the history of marketing thought and theory development Tamilia, Robert D.
2011
11 4 p. 507-512
artikel
10 The double helix of marketing: The complementary relationship between marketing history and marketing theory Sheth, Jagdish N.
2011
11 4 p. 503-505
artikel
11 The role of identity in disposal: Lessons from mothers’ disposal of children’s possessions Phillips, Barbara J.
2011
11 4 p. 435-454
artikel
12 Towards an epistemology of consumer culture theory: Phenomenology and the context of context Askegaard, Søren
2011
11 4 p. 381-404
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland