Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Call for Papers Marketing Theory - Special Issue on ‘‘The Contribution of Islamic Marketing to Marketing Theory’’ Sandıkcı, Özlem
2011
11 3 p. 375-377
artikel
2 Co-creation and co-destruction: A practice-theory based study of interactive value formation Echeverri, Per
2011
11 3 p. 351-373
artikel
3 Cocreation is chaotic: What it means for marketing when no one has control Fisher, Dan
2011
11 3 p. 325-350
artikel
4 Critical perspectives on consumers’ role as ‘producers’: Broadening the debate on value co-creation in marketing processes Cova, Bernard
2011
11 3 p. 231-241
artikel
5 Ethics and value in customer co-production Arvidsson, Adam
2011
11 3 p. 261-278
artikel
6 Roles as resources: A social roles perspective of change in value networks Archpru Akaka, Melissa
2011
11 3 p. 243-260
artikel
7 Understanding value co-creation in a co-consuming brand community Pongsakornrungsilp, Siwarit
2011
11 3 p. 303-324
artikel
8 Value co-creation in service logic: A critical analysis Grönroos, Christian
2011
11 3 p. 279-301
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland