Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Conceptualizing the role of evaluation systems in markets: The case of dominant evaluators Kwon, Winston
2010
10 2 p. 123-143
artikel
2 Conformity around dominant Marketing Cognitive Products: Networks, mediators and storytelling Marion, Gilles
2010
10 2 p. 192-209
artikel
3 Critical marketing studies: logical empiricism, ‘critical performativity’ and marketing practice Tadajewski, Mark
2010
10 2 p. 210-222
artikel
4 Relational, interactive service innovation: building branding competence Vaux Halliday, Sue
2010
10 2 p. 144-160
artikel
5 The legitimacy of power in business-to-business relationships Blois, Keith
2010
10 2 p. 161-172
artikel
6 Vista, vision and visual consumption from the Age of Enlightenment de Burgh-Woodman, Helene
2010
10 2 p. 173-191
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland