Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Advertising Theory: Reconceptualizing the Building Blocks Nan, Xiaoli
2004
1-2 p. 7-30
artikel
2 Beyond Visual Metaphor: A New Typology of Visual Rhetoric in Advertising Phillips, Barbara J.
2004
1-2 p. 113-136
artikel
3 Consumer Responses to Perceived Telepresence in the Online Advertising Environment: The Moderating Role of Involvement Hopkins, Christopher D.
2004
1-2 p. 137-162
artikel
4 Explaining the Special Case of Incongruity in Advertising: Combining Classic Theoretical Approaches Lee, Eun-Ju
2004
1-2 p. 59-90
artikel
5 How Advertising Works: Alternative Situational and Attitudinal Explanations Reed, Peter W.
2004
1-2 p. 91-112
artikel
6 Introduction to the Special Issue on Advertising Theory Carlson, Les
2004
1-2 p. 5-6
artikel
7 Toward a General Theory of Creativity in Advertising: Examining the Role of Divergence Smith, Robert E.
2004
1-2 p. 31-58
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland