Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Customer Self-Efficacy in Technology-Based Self-Service van Beuningen, Jacqueline
2009
11 4 p. 407-428
artikel
2 Evolutionary Changes in Service Attribute Importance in a Crisis Scenario The Uruguayan Financial Crisis Kim, Moshe
2009
11 4 p. 429-440
artikel
3 How Often Versus How Long Dagger, Tracey S.
2009
11 4 p. 371-388
artikel
4 JSR Ad Hoc Reviewers 2008 2009
11 4 p. 319-321
artikel
5 JSR Best Article Awards 2009
11 4 p. 317-317
artikel
6 JSR Best Reviewer Awards 2009
11 4 p. 318-318
artikel
7 JSR's Flagship Status Will Continue Under a New Editor Parasuraman, A.
2009
11 4 p. 315-316
artikel
8 Managing Service Innovation and Interorganizational Relationships for Firm Performance Eisingerich, Andreas B.
2009
11 4 p. 344-356
artikel
9 The Reinforcing Effects of Loyalty Program Partnerships and Core Service Usage Lemon, Katherine N.
2009
11 4 p. 357-370
artikel
10 Twenty Years of Service Guarantee Research Hogreve, Jens
2009
11 4 p. 322-343
artikel
11 Unifying Service Marketing and Operations With Service Experience Management Kwortnik, Robert J.
2009
11 4 p. 389-406
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland