Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Consequences of Forcing Consumers to Use Technology-Based Self-Service Reinders, Machiel J.
2008
11 2 p. 107-123
artikel
2 Customer Integration—A Key to an Implementation Perspective of Service Provision Moeller, Sabine
2008
11 2 p. 197-210
artikel
3 Customer Integration and Value Creation: Paradigmatic Traps and Perspectives Vargo, Stephen L.
2008
11 2 p. 211-215
artikel
4 How Relationship Age Moderates Loyalty Formation: The Increasing Effect of Relational Equity on Customer Loyalty Raimondo, Maria Antonietta
2008
11 2 p. 142-160
artikel
5 Is There a Halo Effect in Satisfaction Formation in Business-to-Business Services? van Doorn, Jenny
2008
11 2 p. 124-141
artikel
6 Return on Community for Consumers and Service Establishments Rosenbaum, Mark S.
2008
11 2 p. 179-196
artikel
7 The Impact of Value Congruence on Consumer-Service Brand Relationships Jing Zhang,
2008
11 2 p. 161-178
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland