Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Behavioural Responses to Corporate Image Building Through Social Media Advertising: A Study Among Nairobi Students Amegbe, Hayford
2017
12 3 p. 223-238
artikel
2 Erratum 2017
12 3 p. 250
artikel
3 Impact of Brand Cues on Young Consumers’ Preference for Mobile Phones: A Conjoint Analysis and Simulation Modelling Kulshreshtha, Kushagra
2017
12 3 p. 205-222
artikel
4 Measuring Customer Response to Word-of-mouth Messages on Social Media: Development of a Multi-item Scale Sharma, Ruppal Walia
2017
12 3 p. 185-204
artikel
5 Personal Profile Settings as Cultural Frames: Facebook Versus Vkontakte Zhao, Shanyang
2017
12 3 p. 171-184
artikel
6 Psychological Words in Music and Propagandistic Communication in Two Koreas over the DMZ Lim, Young Joon
2017
12 3 p. 159-170
artikel
7 Reviewing the Concept of Advertising from the Print Media Perspectives Jibril, Ahmed Tanimu
2017
12 3 p. 239-249
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland