Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A socio-marketing analysis of the concept of cute and its consumer culture implications Granot, Elad
2014
14 1 p. 66-87
artikel
2 Banet-Weiser, S. (2012). Authentic™ the Politics of Ambivalence in a Brand Culture Wilkinson, Catherine
2014
14 1 p. 129-131
artikel
3 Conflicting values of ethical consumption in diverse worlds – A cultural approach Pecoraro, Maria Grazia
2014
14 1 p. 45-65
artikel
4 Cvetičanin, Predrag (ed.) (2012), Social and Cultural Capital in Serbia. Centre for Empirical Cultural Studies of South-East Europe. Hazır, Irmak Karademir
2014
14 1 p. 131-133
artikel
5 From homemade to store bought: Annoying Orange and the professionalization of YouTube Morreale, Joanne
2014
14 1 p. 113-128
artikel
6 Making practice theory practicable: Towards more sustainable forms of consumption Sahakian, Marlyne
2014
14 1 p. 25-44
artikel
7 Maternal visibility at the commodity frontier: Weaving love into birthday party consumption Jennings, Laura
2014
14 1 p. 88-112
artikel
8 Mick, D, Pettigrew, S, Pechmann, C and Ozanne, J (eds) (2012), Transformative Consumer Research for Personal and Collective Well-Being Parker, Martin
2014
14 1 p. 133-135
artikel
9 Prosumption: Evolution, revolution, or eternal return of the same? Ritzer, George
2014
14 1 p. 3-24
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland