Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Editorial
Baldwin, Lynne
2019
20
3
p. 183-187
artikel
2
Mandatory service learning at university: Do less-inclined students learn from it?
Chan, Stephen CF
2019
20
3
p. 189-202
artikel
3
Measuring intangible outcomes can be problematic: The challenge of assessing learning during international short-term study experiences
Cushing, Debra Flanders
2019
20
3
p. 203-217
artikel
4
Predicting peer-assisted study session attendance
Allen, Peter J
2019
20
3
p. 249-262
artikel
5
The potential of cognitive think-aloud protocols for educational action-research
Cowan, John
2019
20
3
p. 219-232
artikel
6
Working in partnership: The role of Peer Assisted Study Sessions in engaging the Citizen Scholar
McIntosh, Emily A
2019
20
3
p. 233-248
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland