Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Avoiding ‘de-plagiarism’: Exploring the affordances of handwriting in the essay-writing process
Wrigley, Stuart
2019
20
2
p. 167-179
artikel
2
Editorial
Baldwin, Lynne
2019
20
2
p. 95-100
artikel
3
Learning approach and its relationship to type of media use and frequency of media-multitasking
Law, Anna S
2019
20
2
p. 127-138
artikel
4
Location, location, location: A comparison of student experience in a lecture hall to a small classroom using similar techniques
Bolden, Edward C
2019
20
2
p. 139-152
artikel
5
Scaffolding self-regulated learning through student-generated quizzes
Jones, Jennifer A
2019
20
2
p. 115-126
artikel
6
Self-assessment accuracy in higher education: The influence of gender and performance of university students
González-Betancor, Sara M
2019
20
2
p. 101-114
artikel
7
Slaves to our emotions: Examining the predictive relationship between emotional well-being and academic outcomes
Geertshuis, Susan A
2019
20
2
p. 153-166
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland