Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Adjustment-seeking behavior: The role of political skill and self-efficacy in training students to be more actively engaged in their studies
Geyer, Paul D
2018
19
3
p. 225-237
artikel
2
Comparison of high-technology active learning and low-technology active learning classrooms
Nicol, Adelheid AM
2018
19
3
p. 253-265
artikel
3
Do interactive learning spaces increase student achievement? A comparison of classroom context
Vercellotti, Mary Lou
2018
19
3
p. 197-210
artikel
4
Editorial
Baldwin, Lynne
2018
19
3
p. 189-195
artikel
5
Identifying predictors of students’ perception of and engagement with assessment feedback
Ali, Nadia
2018
19
3
p. 239-251
artikel
6
The flipped classroom: Does viewing the recordings matter?
Heijstra, Thamar Melanie
2018
19
3
p. 211-223
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland