Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Considerations for using personal Wi-Fi enabled devices as “clickers” in a large university class
Katz, Larry
2017
18
1
p. 25-35
artikel
2
Differences in resilience between ‘traditional’ and ‘non-traditional’ university students
Chung, Ethel
2017
18
1
p. 77-87
artikel
3
Does “flipping” promote engagement?: A comparison of a traditional, online, and flipped class
Burke, Alison S
2017
18
1
p. 11-24
artikel
4
Editorial
Baldwin, Lynne P
2017
18
1
p. 3-10
artikel
5
From saying to doing interdisciplinary learning: Is problem-based learning the answer?
Stentoft, Diana
2017
18
1
p. 51-61
artikel
6
Perspectives on teaching: Conceptions of teaching and epistemological beliefs of university academics and students in different domains
Päuler-Kuppinger, Lena
2017
18
1
p. 63-76
artikel
7
Using case method to enrich students’ learning outcomes
Nkhoma, Mathews
2017
18
1
p. 37-50
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland