Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Editorial
Baldwin, Lynne P
2016
17
1
p. 3-11
artikel
2
Interaction forms in successful collaborative learning in virtual learning environments
Vuopala, Essi
2016
17
1
p. 25-38
artikel
3
Qualitatively different university student experiences of inquiry: Associations among approaches to inquiry, technologies and perceptions of the learning environment
Ellis, Robert A
2016
17
1
p. 13-23
artikel
4
Reverse teaching: Exploring student perceptions of “flip teaching”
Nguyen, Bang
2016
17
1
p. 51-61
artikel
5
The flipped classroom and cooperative learning: Evidence from a randomised experiment
Foldnes, Njål
2016
17
1
p. 39-49
artikel
6
Tutoring the tutors: Supporting effective personal tutoring
McFarlane, Kathryn J
2016
17
1
p. 77-88
artikel
7
Tutor–student interaction in seminar teaching: Implications for professional development
Hardman, Jan
2016
17
1
p. 63-76
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland