Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Author Index for Volume 25, 2006 2006
25 4 p. 72
artikel
2 A Validity Framework for Evaluating the Technical Quality of Alternate Assessments Marion, Scott F.
2006
25 4 p. 47-57
artikel
3 Clarification on Rejoinder: Evaluating Standard Setting Methods Using Error Models by Schulz in Vol. 25, No. 3 Reckase, Mark D.
2006
25 4 p. 75
artikel
4 Commentary: Student Cognition, the Situated Learning Context, and Test Score Interpretation La Marca, Paul M.
2006
25 4 p. 65-71
artikel
5 Editorial 2006
25 4 p. 1
artikel
6 Implications of Evidence-Centered Design for Educational Testing Mislevy, Robert J.
2006
25 4 p. 6-20
artikel
7 Meeting the NRC Panel's Recommendations: Commentary on the Papers by Mislevy and Haertel, Gorin, and Abedi and Gándara Lohman, David F.
2006
25 4 p. 58-64
artikel
8 Performance of English Language Learners as a Subgroup in Large-Scale Assessment: Interaction of Research and Policy Abedi, Jamal
2006
25 4 p. 36-46
artikel
9 Reviewers for Volume 25, 2006 2006
25 4 p. 74
artikel
10 Test Design with Cognition in Mind Gorin, Joanna S.
2006
25 4 p. 21-35
artikel
11 Title Index for Volume 25, 2006 2006
25 4 p. 73
artikel
12 Toward a Psychology of Large-Scale Educational Achievement Testing: Some Features and Capabilities Ferrara, Steve
2006
25 4 p. 2-5
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland