nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Cursussen, congressen en symposia
|
|
|
2011 |
30 |
5 |
p. 258-260 |
artikel |
2 |
Cursussen, congressen en symposia
|
, |
|
|
30 |
5 |
p. 258-260 |
artikel |
3 |
De Medische Publieksacademie UMCG: medische kennis voor een breed publiek
|
Rosmalen, Judith G.M. |
|
2011 |
30 |
5 |
p. 246-249 |
artikel |
4 |
De Medische Publieksacademie UMCG: medische kennis voor een breed publiek
|
Rosmalen, Judith G.M. |
|
|
30 |
5 |
p. 246-249 |
artikel |
5 |
Ethische toetsing onderwijsonderzoek
|
|
|
2011 |
30 |
5 |
p. 256-257 |
artikel |
6 |
Ethische toetsing onderwijsonderzoek
|
, |
|
|
30 |
5 |
p. 256-257 |
artikel |
7 |
Feedback tijdens coschappen: graag meer en beter!
|
Hirtum, Pauline V. van |
|
2011 |
30 |
5 |
p. 221-225 |
artikel |
8 |
Feedback tijdens coschappen: graag meer en beter!
|
van Hirtum, Pauline V. |
|
|
30 |
5 |
p. 221-225 |
artikel |
9 |
Gereduceerd tarief lidmaatschap IAMSE
|
|
|
2011 |
30 |
5 |
p. 257 |
artikel |
10 |
Gereduceerd tarief lidmaatschap IAMSE
|
, |
|
|
30 |
5 |
p. 257 |
artikel |
11 |
Han Moll Penning 2012
|
|
|
2011 |
30 |
5 |
p. 256 |
artikel |
12 |
Han Moll Penning 2012
|
, |
|
|
30 |
5 |
p. 256 |
artikel |
13 |
Implementation of simulation for training minimally invasive surgery*
|
Schreuder, Henk W.R. |
|
2011 |
30 |
5 |
p. 206-220 |
artikel |
14 |
Implementation of simulation for training minimally invasive surgery*
|
Schreuder, Henk W.R. |
|
|
30 |
5 |
p. 206-220 |
artikel |
15 |
Klinisch redeneren in het fysiotherapie onderwijs
|
Gerards-Last, Dorien |
|
2011 |
30 |
5 |
p. 226-236 |
artikel |
16 |
Klinisch redeneren in het fysiotherapie onderwijs
|
Gerards-Last, Dorien |
|
|
30 |
5 |
p. 226-236 |
artikel |
17 |
Proefschrift
|
|
|
2011 |
30 |
5 |
p. 250-252 |
artikel |
18 |
Proefschrift
|
, |
|
|
30 |
5 |
p. 250-252 |
artikel |
19 |
Simulatiepatiënten of gestandaardiseerde patiënten? Voortschrijdend inzicht in overeenkomsten en verschillen
|
Weel-Baumgarten, E.M. van |
|
2011 |
30 |
5 |
p. 237-245 |
artikel |
20 |
Simulatiepatiënten of gestandaardiseerde patiënten? Voortschrijdend inzicht in overeenkomsten en verschillen
|
van Weel-Baumgarten, E.M. |
|
|
30 |
5 |
p. 237-245 |
artikel |
21 |
Thoracale autopercussie
|
Boendermaker, Peter |
|
2011 |
30 |
5 |
p. 192-193 |
artikel |
22 |
Thoracale autopercussie
|
Boendermaker, Peter |
|
|
30 |
5 |
p. 192-193 |
artikel |
23 |
Tweejaarlijkse NVMO-prijs Beste Onderwijsinnovatie
|
|
|
2011 |
30 |
5 |
p. 255-256 |
artikel |
24 |
Tweejaarlijkse NVMO-prijs Beste Onderwijsinnovatie
|
, |
|
|
30 |
5 |
p. 255-256 |
artikel |
25 |
Wereldnieuws
|
|
|
2011 |
30 |
5 |
p. 253-254 |
artikel |
26 |
Wereldnieuws
|
, |
|
|
30 |
5 |
p. 253-254 |
artikel |
27 |
Zelfstandige training in consultvoering: studenten leren van de simulatiepatiënt en van elkaar
|
Aper, L. |
|
2011 |
30 |
5 |
p. 194-205 |
artikel |
28 |
Zelfstandige training in consultvoering: studenten leren van de simulatiepatiënt en van elkaar
|
Aper, L. |
|
|
30 |
5 |
p. 194-205 |
artikel |