nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Beyond Holland
|
Dalen, Jan van |
|
2011 |
30 |
4 |
p. 128-129 |
artikel |
2 |
Beyond Holland
|
van Dalen, Jan |
|
|
30 |
4 |
p. 128-129 |
artikel |
3 |
Call for Papers
|
|
|
2011 |
30 |
4 |
p. 127 |
artikel |
4 |
Call for Papers
|
, |
|
|
30 |
4 |
p. 127 |
artikel |
5 |
Competentiegericht onderwijs in de Nederlandse huisartsopleidingen: arts-patiënt communicatie
|
Timmerman, A.A. |
|
2011 |
30 |
4 |
p. 130-142 |
artikel |
6 |
Competentiegericht onderwijs in de Nederlandse huisartsopleidingen: arts-patiënt communicatie
|
Timmerman, A.A. |
|
|
30 |
4 |
p. 130-142 |
artikel |
7 |
Cursussen, congressen en symposia
|
|
|
2011 |
30 |
4 |
p. 187-189 |
artikel |
8 |
Cursussen, congressen en symposia
|
, |
|
|
30 |
4 |
p. 187-189 |
artikel |
9 |
De numerus fixus kan zonder problemen fors worden opgehoogd
|
Braat, D.D.M. |
|
2011 |
30 |
4 |
p. 168-169 |
artikel |
10 |
De numerus fixus kan zonder problemen fors worden opgehoogd
|
Braat, D.D.M. |
|
|
30 |
4 |
p. 168-169 |
artikel |
11 |
Mededelingen
|
|
|
2011 |
30 |
4 |
p. 185-186 |
artikel |
12 |
Mededelingen
|
, |
|
|
30 |
4 |
p. 185-186 |
artikel |
13 |
Music as a medical humanity. A phenomenological perspective
|
McLellan, L. |
|
2011 |
30 |
4 |
p. 162-167 |
artikel |
14 |
Music as a medical humanity. A phenomenological perspective
|
McLellan, L. |
|
|
30 |
4 |
p. 162-167 |
artikel |
15 |
NVMO-Promovendidag
|
|
|
2011 |
30 |
4 |
p. 179-181 |
artikel |
16 |
NVMO-Promovendidag
|
, |
|
|
30 |
4 |
p. 179-181 |
artikel |
17 |
Proefschrift
|
|
|
2011 |
30 |
4 |
p. 176-178 |
artikel |
18 |
Proefschrift
|
, |
|
|
30 |
4 |
p. 176-178 |
artikel |
19 |
Promoting professional behaviour in undergraduate medical, dental and veterinary curricula in the Netherlands: evaluation of a joint effort*
|
Luijk, S.J. van |
|
2011 |
30 |
4 |
p. 152-161 |
artikel |
20 |
Promoting professional behaviour in undergraduate medical, dental and veterinary curricula in the Netherlands: evaluation of a joint effort*
|
van Luijk, S.J. |
|
|
30 |
4 |
p. 152-161 |
artikel |
21 |
Studenten trainen medestudenten in didactische vaardigheden
|
Pleijhuis, R.G. |
|
2011 |
30 |
4 |
p. 143-151 |
artikel |
22 |
Studenten trainen medestudenten in didactische vaardigheden
|
Pleijhuis, R.G. |
|
|
30 |
4 |
p. 143-151 |
artikel |
23 |
Verhogen numerus fixus leidt tot kwaliteitsverlies van de opleiding
|
Heijkant, F. van den |
|
2011 |
30 |
4 |
p. 170-172 |
artikel |
24 |
Verhogen numerus fixus leidt tot kwaliteitsverlies van de opleiding
|
van den Heijkant, F. |
|
|
30 |
4 |
p. 170-172 |
artikel |
25 |
Verslag van het Learners symposium ‘The partially sighted leading the blind’*
|
Mingels, M.J.J.M. |
|
2011 |
30 |
4 |
p. 173-175 |
artikel |
26 |
Verslag van het Learners symposium ‘The partially sighted leading the blind’*
|
Mingels, M.J.J.M. |
|
|
30 |
4 |
p. 173-175 |
artikel |
27 |
Wereldnieuws
|
|
|
2011 |
30 |
4 |
p. 182-184 |
artikel |
28 |
Wereldnieuws
|
, |
|
|
30 |
4 |
p. 182-184 |
artikel |