no |
title |
author |
magazine |
year |
volume |
issue |
page(s) |
type |
1 |
Boekbespreking
|
Ridder, Monica van de |
|
2011 |
30 |
3 |
p. 114-117 |
article |
2 |
Boekbespreking
|
Dalen, Jan van |
|
2011 |
30 |
3 |
p. 118-119 |
article |
3 |
Boekbespreking
|
van de Ridder, Monica |
|
|
30 |
3 |
p. 114-117 |
article |
4 |
Boekbespreking
|
van Dalen, Jan |
|
|
30 |
3 |
p. 118-119 |
article |
5 |
Cursussen, congressen en symposia
|
|
|
2011 |
30 |
3 |
p. 125-126 |
article |
6 |
Cursussen, congressen en symposia
|
, |
|
|
30 |
3 |
p. 125-126 |
article |
7 |
De expert vertelt
|
Dalen, Jan van |
|
2011 |
30 |
3 |
p. 112-113 |
article |
8 |
De expert vertelt
|
van Dalen, Jan |
|
|
30 |
3 |
p. 112-113 |
article |
9 |
Ingezonden
|
Berkel, Henk van |
|
2011 |
30 |
3 |
p. 120 |
article |
10 |
Ingezonden
|
van Berkel, Henk |
|
|
30 |
3 |
p. 120 |
article |
11 |
Kunst als een platform voor ethische discussie
|
Koski, K. |
|
2011 |
30 |
3 |
p. 106-108 |
article |
12 |
Kunst als een platform voor ethische discussie
|
Koski, K. |
|
|
30 |
3 |
p. 106-108 |
article |
13 |
Kwaliteitsindicatoren horen bij de marktwerking in de opleiding
|
Lombarts, M.J.M.H. |
|
2011 |
30 |
3 |
p. 101-103 |
article |
14 |
Kwaliteitsindicatoren horen bij de marktwerking in de opleiding
|
Lombarts, M.J.M.H. |
|
|
30 |
3 |
p. 101-103 |
article |
15 |
Kwaliteitsindicatoren zeggen niets over de kwaliteit van de opleiding
|
Halma, C. |
|
2011 |
30 |
3 |
p. 104-105 |
article |
16 |
Kwaliteitsindicatoren zeggen niets over de kwaliteit van de opleiding
|
Halma, C. |
|
|
30 |
3 |
p. 104-105 |
article |
17 |
Mededelingen
|
|
|
2011 |
30 |
3 |
p. 123-124 |
article |
18 |
Mededelingen
|
, |
|
|
30 |
3 |
p. 123-124 |
article |
19 |
Open-book tests assessed: quality, learning behaviour test time and performance
|
Heijne-Penninga, Marjolein |
|
2011 |
30 |
3 |
p. 109-111 |
article |
20 |
Open-book tests assessed: quality, learning behaviour test time and performance
|
Heijne-Penninga, Marjolein |
|
|
30 |
3 |
p. 109-111 |
article |
21 |
Scientific output of Dutch medical students*
|
Eyk, H.J. van |
|
2011 |
30 |
3 |
p. 72-79 |
article |
22 |
Scientific output of Dutch medical students*
|
van Eyk, H.J. |
|
|
30 |
3 |
p. 72-79 |
article |
23 |
Selectie van bachelorstudenten geneeskunde; de Groningse procedure
|
Mulder, B.F. |
|
2011 |
30 |
3 |
p. 80-90 |
article |
24 |
Selectie van bachelorstudenten geneeskunde; de Groningse procedure
|
Mulder, B.F. |
|
|
30 |
3 |
p. 80-90 |
article |
25 |
Van TMO naar PME: een historische overgang
|
Bonke, Benno |
|
2011 |
30 |
3 |
p. 69-71 |
article |
26 |
Van TMO naar PME: een historische overgang
|
Bonke, Benno |
|
|
30 |
3 |
p. 69-71 |
article |
27 |
Verhalen verhalen
|
Kaptein, A.A. |
|
2011 |
30 |
3 |
p. 91-100 |
article |
28 |
Verhalen verhalen
|
Kaptein, A.A. |
|
|
30 |
3 |
p. 91-100 |
article |
29 |
Wereldnieuws
|
|
|
2011 |
30 |
3 |
p. 121-122 |
article |
30 |
Wereldnieuws
|
, |
|
|
30 |
3 |
p. 121-122 |
article |