nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Biomedische basisvakken zijn voor de artsopleiding tegenwoordig minder belangrijk
|
Scheele, F. |
|
2007 |
26 |
2 |
p. 71-72 |
artikel |
2 |
De biomedische basisvakken zijn onverminderd van belang voor de artsopleiding
|
Kuis, W. |
|
2007 |
26 |
2 |
p. 73-74 |
artikel |
3 |
De evaluatie van biofysica als pilotproject voor blended learning
|
Beullens, J. |
|
2007 |
26 |
2 |
p. 64-70 |
artikel |
4 |
De norm bij een didactische huisartsopleiderstoets: ‘deed ik het goed genoeg?’
|
Lettinga, J. P. |
|
2007 |
26 |
2 |
p. 59-63 |
artikel |
5 |
Fictie als bron van kennis
|
Meulenberg, Frans |
|
2007 |
26 |
2 |
p. 75-76 |
artikel |
6 |
Redactioneel
|
Dalen, Jan van |
|
2007 |
26 |
2 |
p. 48-49 |
artikel |
7 |
Van genezen in geloof tot geloof in genezen. De medische faculteit van de Vrije Universiteit, 1880-2000
|
Custers, Eugene |
|
2007 |
26 |
2 |
p. 80-82 |
artikel |
8 |
Vernieuwing opleiding kindergeneeskunde in de Beatrix Kinderkliniek, Universitair Medisch Centrum Groningen
|
Pols, J. |
|
2007 |
26 |
2 |
p. 50-58 |
artikel |
9 |
Virtual Reality (VR) simulation for laparoscopic cholecystectomy: the process of validation and implementation in the surgical curriculum outlined.
|
, |
|
2007 |
26 |
2 |
p. 77-79 |
artikel |