nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Analyse van prestaties van buitenlandse artsen tijdens het co-assistentschap huisartsgeneeskunde
|
Hell, E. A. van |
|
2006 |
25 |
1 |
p. 22-28 |
artikel |
2 |
De praktijkondersteuner in de huisartspraktijk: competentieprofiel en dagelijkse praktijk
|
Lohman, I. B. O. M. |
|
2006 |
25 |
1 |
p. 29-38 |
artikel |
3 |
HOOG ingezet
|
Vleuten, Cees van der |
|
2006 |
25 |
1 |
p. 56-57 |
artikel |
4 |
In de spreekkamer is opzoekkennis belangrijker dan parate kennis*
|
Scherpbier, A.J.J.A. |
|
2006 |
25 |
1 |
p. 43-44 |
artikel |
5 |
In de spreekkamer is parate kennis belangrijker dan opzoekkennis*
|
Rossum, H. J. M. van |
|
2006 |
25 |
1 |
p. 41-42 |
artikel |
6 |
In-training assessment in an undergraduate clerkship. Feasibility, reliability, effect on learning environment
|
|
|
2006 |
25 |
1 |
p. 54-55 |
artikel |
7 |
25 jaar TMO
|
Borleffs, Jan |
|
2006 |
25 |
1 |
p. 1-2 |
artikel |
8 |
Keuzeonderwijs tandheelkunde in Groningen: een analyse van de operationalisatie van kerndoelen en het bereik ervan
|
Raghoebar-Krieger, H. M. J. |
|
2006 |
25 |
1 |
p. 14-21 |
artikel |
9 |
Leren klinisch redeneren en het ontwikkelen van ziektescripts: mogelijkheden in het medisch onderwijs
|
Vries, A. C. de |
|
2006 |
25 |
1 |
p. 3-13 |
artikel |
10 |
NVMO-congres 2005
|
|
|
2006 |
25 |
1 |
p. 45-53 |
artikel |
11 |
Pro-contradiscussie over medisch onderwijs*
|
Borleffs, J. C. C. |
|
2006 |
25 |
1 |
p. 39-40 |
artikel |
12 |
Waar blijft het onderzoek?
|
Easton, Ellen |
|
2006 |
25 |
1 |
p. 58 |
artikel |