nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Docenten tekort en organisatorische stress
|
Remmen, Roy |
|
2004 |
23 |
5 |
p. 209-210 |
artikel |
2 |
Docenten tekort en organisatorische stress
|
Remmen, Roy |
|
|
23 |
5 |
p. 209-210 |
artikel |
3 |
Docentreductie in de tutorgroep: wat vinden de studenten ervan?
|
Penninga, M. |
|
2004 |
23 |
5 |
p. 211-219 |
artikel |
4 |
Docentreductie in de tutorgroep: wat vinden de studenten ervan?
|
Penninga, M. |
|
|
23 |
5 |
p. 211-219 |
artikel |
5 |
Draagt de huisartsopleiding voldoende bij aan de klinische competentie van aankomende huisartsen?
|
Kramer, A. W. M. |
|
2004 |
23 |
5 |
p. 231-239 |
artikel |
6 |
Draagt de huisartsopleiding voldoende bij aan de klinische competentie van aankomende huisartsen?
|
Kramer, A. W. M. |
|
|
23 |
5 |
p. 231-239 |
artikel |
7 |
Fysiotherapie, in Utrecht een wetenschap
|
Meeteren, N. L. U. van |
|
2004 |
23 |
5 |
p. 240-249 |
artikel |
8 |
Fysiotherapie, in Utrecht een wetenschap
|
van Meeteren, N. L. U. |
|
|
23 |
5 |
p. 240-249 |
artikel |
9 |
Gérard van Rijnberk (1875-1953): de eerste medischonderwijskundige in Nederland
|
Custers, E. J. F. M. |
|
2004 |
23 |
5 |
p. 220-230 |
artikel |
10 |
Gérard van Rijnberk (1875-1953): de eerste medischonderwijskundige in Nederland
|
Custers, E. J. F. M. |
|
|
23 |
5 |
p. 220-230 |
artikel |
11 |
Optimising new modes of assessment: in search of qualities and standards
|
Schuwirth, Lambert |
|
2004 |
23 |
5 |
p. 250-251 |
artikel |
12 |
Optimising new modes of assessment: in search of qualities and standards
|
Schuwirth, Lambert |
|
|
23 |
5 |
p. 250-251 |
artikel |