nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Anatomie van het gevoel, dagboek van een co-assistent
|
Pol, Alma van de |
|
2004 |
23 |
4 |
p. 202 |
artikel |
2 |
Anatomie van het gevoel, dagboek van een co-assistent
|
van de Pol, Alma |
|
|
23 |
4 |
p. 202 |
artikel |
3 |
Ervaringen van co-assistenten in de eerste twee weken van een vernieuwde klinische fase
|
Jacobs, J. C. G. |
|
2004 |
23 |
4 |
p. 178-185 |
artikel |
4 |
Ervaringen van co-assistenten in de eerste twee weken van een vernieuwde klinische fase
|
Jacobs, J. C. G. |
|
|
23 |
4 |
p. 178-185 |
artikel |
5 |
Het medisch onderwijs en het NVMO-congres. Waar staan we en hoe moet het verder?
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2004 |
23 |
4 |
p. 172-177 |
artikel |
6 |
Het medisch onderwijs en het NVMO-congres. Waar staan we en hoe moet het verder?
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
|
23 |
4 |
p. 172-177 |
artikel |
7 |
Integratie van instructie en assessment in competentiegericht onderwijs
|
Hoogenboom, Jacqueline |
|
2004 |
23 |
4 |
p. 203-204 |
artikel |
8 |
Integratie van instructie en assessment in competentiegericht onderwijs
|
Hoogenboom, Jacqueline |
|
|
23 |
4 |
p. 203-204 |
artikel |
9 |
Literatuuronderzoek naar de houding tegenover de psychometrische kwaliteit van portfolio’s in het medisch onderwijs
|
Beullens, J. |
|
2004 |
23 |
4 |
p. 186-195 |
artikel |
10 |
Literatuuronderzoek naar de houding tegenover de psychometrische kwaliteit van portfolio’s in het medisch onderwijs
|
Beullens, J. |
|
|
23 |
4 |
p. 186-195 |
artikel |
11 |
Opleiden als meesterschap
|
Boendermaker, P. M. |
|
2004 |
23 |
4 |
p. 196-201 |
artikel |
12 |
Opleiden als meesterschap
|
Boendermaker, P. M. |
|
|
23 |
4 |
p. 196-201 |
artikel |
13 |
Steeds minder kennis?
|
Cohen-Schotanus, Janke |
|
2004 |
23 |
4 |
p. 169-171 |
artikel |
14 |
Steeds minder kennis?
|
Cohen-Schotanus, Janke |
|
|
23 |
4 |
p. 169-171 |
artikel |