nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
De evolutie in de waardering van studenten en docenten van probleemoplossingsgerichte klinische colleges
|
Beullens, J. |
|
2004 |
23 |
2 |
p. 80-90 |
artikel |
2 |
De evolutie in de waardering van studenten en docenten van probleemoplossingsgerichte klinische colleges
|
Beullens, J. |
|
|
23 |
2 |
p. 80-90 |
artikel |
3 |
Docentenprofessionalisering door integratie van theoretisch leren, ervaringsleren, intervisie en reflectie
|
Govaerts, M. J. B. |
|
2004 |
23 |
2 |
p. 91-99 |
artikel |
4 |
Docentenprofessionalisering door integratie van theoretisch leren, ervaringsleren, intervisie en reflectie
|
Govaerts, M. J. B. |
|
|
23 |
2 |
p. 91-99 |
artikel |
5 |
Grenzen aan de groei
|
Cate, Olle ten |
|
2004 |
23 |
2 |
p. 77-79 |
artikel |
6 |
Grenzen aan de groei
|
ten Cate, Olle |
|
|
23 |
2 |
p. 77-79 |
artikel |
7 |
Kunnen we nog zonder e-learning in het moderne medisch onderwijs?
|
Dubois, E. A. |
|
2004 |
23 |
2 |
p. 114-116 |
artikel |
8 |
Kunnen we nog zonder e-learning in het moderne medisch onderwijs?
|
Dubois, E. A. |
|
|
23 |
2 |
p. 114-116 |
artikel |
9 |
Reductie wachttijd voor aanvang van de klinische fase en strategisch studeergedrag
|
Leffers, N. |
|
2004 |
23 |
2 |
p. 100-105 |
artikel |
10 |
Reductie wachttijd voor aanvang van de klinische fase en strategisch studeergedrag
|
Leffers, N. |
|
|
23 |
2 |
p. 100-105 |
artikel |
11 |
Rheumatologists’ daily practice performance. A study with incognito standardized patients
|
Zijlstra, J. G. |
|
2004 |
23 |
2 |
p. 117-118 |
artikel |
12 |
Rheumatologists’ daily practice performance. A study with incognito standardized patients
|
Zijlstra, J. G. |
|
|
23 |
2 |
p. 117-118 |
artikel |
13 |
Simulatie met een chronische aandoening
|
Rethans, Jan-Joost |
|
2004 |
23 |
2 |
p. 119-120 |
artikel |
14 |
Simulatie met een chronische aandoening
|
Rethans, Jan-Joost |
|
|
23 |
2 |
p. 119-120 |
artikel |
15 |
Trainingsbehoeften en kwalificaties nodig voor de functie van docent: een peiling onder wetenschappelijk medewerkers
|
Penninga, M. |
|
2004 |
23 |
2 |
p. 106-113 |
artikel |
16 |
Trainingsbehoeften en kwalificaties nodig voor de functie van docent: een peiling onder wetenschappelijk medewerkers
|
Penninga, M. |
|
|
23 |
2 |
p. 106-113 |
artikel |