nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Compassie, empathie en empathisch gedrag; belangrijke dimensies van het artsenvak
|
Remmen, Roy |
|
2003 |
22 |
6 |
p. 291-292 |
artikel |
2 |
Compassie, empathie en empathisch gedrag; belangrijke dimensies van het artsenvak
|
Remmen, Roy |
|
|
22 |
6 |
p. 291-292 |
artikel |
3 |
De relatie tussen leerstijlen en deelname van studenten aan het vaardigheidsonderwijs
|
Nijenhuis, R. J. |
|
2003 |
22 |
6 |
p. 283-288 |
artikel |
4 |
De relatie tussen leerstijlen en deelname van studenten aan het vaardigheidsonderwijs
|
Nijenhuis, R. J. |
|
|
22 |
6 |
p. 283-288 |
artikel |
5 |
Helpt het rapport ‘De zorg van morgen’ ons uit de zorgen?
|
Stuyt, Paul |
|
2003 |
22 |
6 |
p. 255-257 |
artikel |
6 |
Helpt het rapport ‘De zorg van morgen’ ons uit de zorgen?
|
Stuyt, Paul |
|
|
22 |
6 |
p. 255-257 |
artikel |
7 |
Klinische opleiding in de academie en de periferie
|
Denekens, Joke |
|
2003 |
22 |
6 |
p. 293 |
artikel |
8 |
Klinische opleiding in de academie en de periferie
|
Denekens, Joke |
|
|
22 |
6 |
p. 293 |
artikel |
9 |
Lesbrieven voor de fysiotherapeut
|
Bemmel, Rob van |
|
2003 |
22 |
6 |
p. 289-290 |
artikel |
10 |
Lesbrieven voor de fysiotherapeut
|
van Bemmel, Rob |
|
|
22 |
6 |
p. 289-290 |
artikel |
11 |
Portfolio om de basisarts-in-opleiding te begeleiden
|
Overeem, K. |
|
2003 |
22 |
6 |
p. 268-276 |
artikel |
12 |
Portfolio om de basisarts-in-opleiding te begeleiden
|
Overeem, K. |
|
|
22 |
6 |
p. 268-276 |
artikel |
13 |
Stress bij eerstejaars geneeskundestudenten in Groningen
|
Hornstra, A. H. |
|
2003 |
22 |
6 |
p. 277-282 |
artikel |
14 |
Stress bij eerstejaars geneeskundestudenten in Groningen
|
Hornstra, A. H. |
|
|
22 |
6 |
p. 277-282 |
artikel |
15 |
Wat draagt het doen van diensten bij aan de opleiding tot internist?
|
Zijlstra, J. G. |
|
2003 |
22 |
6 |
p. 258-267 |
artikel |
16 |
Wat draagt het doen van diensten bij aan de opleiding tot internist?
|
Zijlstra, J. G. |
|
|
22 |
6 |
p. 258-267 |
artikel |