nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Affiliatieziekenhuizen: gelijkwaardige partner in het opleidingscontinuüm?
|
Diemen-Steenvoorde, J. A. A. M. van |
|
2003 |
22 |
4 |
p. 169-173 |
artikel |
2 |
Affiliatieziekenhuizen: gelijkwaardige partner in het opleidingscontinuüm?
|
van Diemen-Steenvoorde, J. A. A. M. |
|
|
22 |
4 |
p. 169-173 |
artikel |
3 |
Artsen opleiden in een veranderend maatschappelijk veld
|
Maeseneer, J. De |
|
2003 |
22 |
4 |
p. 161-168 |
artikel |
4 |
Artsen opleiden in een veranderend maatschappelijk veld
|
De Maeseneer, J. |
|
|
22 |
4 |
p. 161-168 |
artikel |
5 |
Communicatie vaardigheden: vergelijking tussen een longitudinaal en een geconcentreerd programma
|
Dalen, J. van |
|
2003 |
22 |
4 |
p. 180-186 |
artikel |
6 |
Communicatie vaardigheden: vergelijking tussen een longitudinaal en een geconcentreerd programma
|
van Dalen, J. |
|
|
22 |
4 |
p. 180-186 |
artikel |
7 |
Decentrale selectie: mislukt experiment of de toekomst?
|
Sorgdrager, W. |
|
2003 |
22 |
4 |
p. 154-160 |
artikel |
8 |
Decentrale selectie: mislukt experiment of de toekomst?
|
Sorgdrager, W. |
|
|
22 |
4 |
p. 154-160 |
artikel |
9 |
De specialist van morgen; een betere opleiding
|
Bleker, O. P. |
|
2003 |
22 |
4 |
p. 174-179 |
artikel |
10 |
De specialist van morgen; een betere opleiding
|
Bleker, O. P. |
|
|
22 |
4 |
p. 174-179 |
artikel |
11 |
Effectiviteit van onderwijs in de bedrijfsartsenopleiding
|
Smits, P. B. A. |
|
2003 |
22 |
4 |
p. 205-213 |
artikel |
12 |
Effectiviteit van onderwijs in de bedrijfsartsenopleiding
|
Smits, P. B. A. |
|
|
22 |
4 |
p. 205-213 |
artikel |
13 |
Innovatief onderwijs ontwerpen; via leertaken naar complexe vaardigheden
|
Janssen-Noordman, A. M. B. |
|
2003 |
22 |
4 |
p. 187-195 |
artikel |
14 |
Innovatief onderwijs ontwerpen; via leertaken naar complexe vaardigheden
|
Janssen-Noordman, A. M. B. |
|
|
22 |
4 |
p. 187-195 |
artikel |
15 |
Logboeken als middel om de kwaliteit van het medisch onderwijs te evalueren
|
Raghoebar-Krieger, H. M. J. |
|
2003 |
22 |
4 |
p. 196-204 |
artikel |
16 |
Logboeken als middel om de kwaliteit van het medisch onderwijs te evalueren
|
Raghoebar-Krieger, H. M. J. |
|
|
22 |
4 |
p. 196-204 |
artikel |
17 |
NVMO-congres 2002: een congres met uitzicht!
|
Fluit, Lia |
|
2003 |
22 |
4 |
p. 151-153 |
artikel |
18 |
NVMO-congres 2002: een congres met uitzicht!
|
Fluit, Lia |
|
|
22 |
4 |
p. 151-153 |
artikel |