nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
De structuur van een consult – een kwalitatieve benadering Wat vinden huisartsen zelf?
|
Andeweg, M. E. |
|
2002 |
21 |
2 |
p. 57-63 |
artikel |
2 |
De structuur van een consult – een kwalitatieve benadering Wat vinden huisartsen zelf?
|
Andeweg, M. E. |
|
|
21 |
2 |
p. 57-63 |
artikel |
3 |
De structuur van een consult – onderwijs en praktijk
|
Terluin, M. |
|
2002 |
21 |
2 |
p. 50-56 |
artikel |
4 |
De structuur van een consult – onderwijs en praktijk
|
Terluin, M. |
|
|
21 |
2 |
p. 50-56 |
artikel |
5 |
Klinische probleemanalyse als methodiek in het onderwijs in probleemoplossingsvaardigheden in het Nijmeegse geneeskundecurriculum
|
Jacobs, J. C. G. |
|
2002 |
21 |
2 |
p. 64-74 |
artikel |
6 |
Klinische probleemanalyse als methodiek in het onderwijs in probleemoplossingsvaardigheden in het Nijmeegse geneeskundecurriculum
|
Jacobs, J. C. G. |
|
|
21 |
2 |
p. 64-74 |
artikel |
7 |
Onderwijs over beroepsziekten tijdens de co-assistentschappen van het VU medisch centrum, Amsterdam
|
Sorgdrager, B. |
|
2002 |
21 |
2 |
p. 75-77 |
artikel |
8 |
Onderwijs over beroepsziekten tijdens de co-assistentschappen van het VU medisch centrum, Amsterdam
|
Sorgdrager, B. |
|
|
21 |
2 |
p. 75-77 |
artikel |
9 |
Raamplan 2001
|
Scherpbier, Albert |
|
2002 |
21 |
2 |
p. 49 |
artikel |
10 |
Raamplan 2001
|
Scherpbier, Albert |
|
|
21 |
2 |
p. 49 |
artikel |
11 |
Referaten
|
|
|
2002 |
21 |
2 |
p. 84-87 |
artikel |
12 |
Referaten
|
, |
|
|
21 |
2 |
p. 84-87 |
artikel |
13 |
Studiemateriaal Discipline celbiologie/histologie
|
Schellens, J. P. M. |
|
2002 |
21 |
2 |
p. 78-83 |
artikel |
14 |
Studiemateriaal Discipline celbiologie/histologie
|
Schellens, J. P. M. |
|
|
21 |
2 |
p. 78-83 |
artikel |