nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Elektronische ingangstoetsen voor histologiepractica
|
Spierenburg, E. J. |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 153-160 |
artikel |
2 |
Elektronische ingangstoetsen voor histologiepractica
|
Spierenburg, E. J. |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 26 |
artikel |
3 |
Elektronische ingangstoetsen voor histologiepractica
|
Spierenburg, E. J. |
|
|
20 |
4 |
p. 153-160 |
artikel |
4 |
Het gebruik van Engels als voertaal in het medisch onderwijs
|
Dijcks, R. |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 134-135 |
artikel |
5 |
Het gebruik van Engels als voertaal in het medisch onderwijs
|
Dijcks, R. |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 23 |
artikel |
6 |
Het gebruik van Engels als voertaal in het medisch onderwijs
|
Dijcks, R. |
|
|
20 |
4 |
p. 134-135 |
artikel |
7 |
Ignace Schretlen. Blessure.
|
Schretlen., Ignace |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 29 |
artikel |
8 |
Ignace Schretlen. Blessure.
|
, |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 29 |
artikel |
9 |
Ignace Schretlen. Blessure.
|
Schretlen., Ignace |
|
|
20 |
4 |
p. 29 |
artikel |
10 |
Landelijk scholingsaanbod medisch onderwijs
|
Cate, Olle ten |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 133 |
artikel |
11 |
Landelijk scholingsaanbod medisch onderwijs
|
Cate, Olle ten |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 22 |
artikel |
12 |
Landelijk scholingsaanbod medisch onderwijs
|
Cate, Olle ten |
|
|
20 |
4 |
p. 133 |
artikel |
13 |
Men neme tien deelnemers en één moderator … Het recept voor het uitvoeren van focusgroeponderzoek
|
Boendermaker, P. M. |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 1-6 |
artikel |
14 |
Men neme tien deelnemers en één moderator … Het recept voor het uitvoeren van focusgroeponderzoek
|
Boendermaker, P. M. |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 25 |
artikel |
15 |
Men neme tien deelnemers en één moderator … Het recept voor het uitvoeren van focusgroeponderzoek
|
Boendermaker, P. M. |
|
|
20 |
4 |
p. 1-6 |
artikel |
16 |
Multiprofessioneel onderwijs: een haalbaarheidsonderzoek
|
Verbeek-Weel, A. M. M. |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 140-146 |
artikel |
17 |
Multiprofessioneel onderwijs: een haalbaarheidsonderzoek
|
Verbeek-Weel, A. M. M. |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 24 |
artikel |
18 |
Multiprofessioneel onderwijs: een haalbaarheidsonderzoek
|
Verbeek-Weel, A. M. M. |
|
|
20 |
4 |
p. 140-146 |
artikel |
19 |
Referaten
|
Harden, RM |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 1-3 |
artikel |
20 |
Referaten
|
, |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 30 |
artikel |
21 |
Referaten
|
Harden, RM |
|
|
20 |
4 |
p. 1-3 |
artikel |
22 |
Studiemateriaal Discipline farmacologie
|
Vries, Th. P. G. M. de |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 168-172 |
artikel |
23 |
Studiemateriaal Discipline farmacologie
|
Vries, Th. P. G. M. de |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 28 |
artikel |
24 |
Studiemateriaal Discipline farmacologie
|
de Vries, Th. P. G. M. |
|
|
20 |
4 |
p. 168-172 |
artikel |
25 |
Voorbereiding op de co-assistents\chappen
|
Gercama, A. J. |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 161-167 |
artikel |
26 |
Voorbereiding op de co-assistents\chappen
|
Gercama, A. J. |
|
2001 |
20 |
4 |
p. 27 |
artikel |
27 |
Voorbereiding op de co-assistents\chappen
|
Gercama, A. J. |
|
|
20 |
4 |
p. 161-167 |
artikel |