nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Alexander van Es. Anatomie van het gevoel.
|
Rossum, Herman van |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 83 |
artikel |
2 |
Alexander van Es. Anatomie van het gevoel.
|
, |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 14 |
artikel |
3 |
Alexander van Es. Anatomie van het gevoel.
|
van Rossum, Herman |
|
|
20 |
2 |
p. 83 |
artikel |
4 |
De cursus ‘Attitudevorming en gespreksvoering voor buitenlandse artsen’
|
Out, J. J. |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 76-82 |
artikel |
5 |
De cursus ‘Attitudevorming en gespreksvoering voor buitenlandse artsen’
|
Out, J. J. |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 13 |
artikel |
6 |
De cursus ‘Attitudevorming en gespreksvoering voor buitenlandse artsen’
|
Out, J. J. |
|
|
20 |
2 |
p. 76-82 |
artikel |
7 |
De psychometrische kwaliteit van drie toetsen voor basiscommunicatievaardigheden
|
Beullens, J. |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 54-60 |
artikel |
8 |
De psychometrische kwaliteit van drie toetsen voor basiscommunicatievaardigheden
|
Beullens, J. |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 10 |
artikel |
9 |
De psychometrische kwaliteit van drie toetsen voor basiscommunicatievaardigheden
|
Beullens, J. |
|
|
20 |
2 |
p. 54-60 |
artikel |
10 |
Gespreksvaardigheden toetsen met de computer: de ontwikkeling van een toetsmethode voor preklinische geneeskundestudenten
|
Hulsman, R. L. |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 61-69 |
artikel |
11 |
Gespreksvaardigheden toetsen met de computer: de ontwikkeling van een toetsmethode voor preklinische geneeskundestudenten
|
Hulsman, R. L. |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 11 |
artikel |
12 |
Gespreksvaardigheden toetsen met de computer: de ontwikkeling van een toetsmethode voor preklinische geneeskundestudenten
|
Hulsman, R. L. |
|
|
20 |
2 |
p. 61-69 |
artikel |
13 |
Kleinschalig onderwijs en schaalvergroting
|
Remmen, Roy |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 45 |
artikel |
14 |
Kleinschalig onderwijs en schaalvergroting
|
Remmen, Roy |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 8 |
artikel |
15 |
Kleinschalig onderwijs en schaalvergroting
|
Remmen, Roy |
|
|
20 |
2 |
p. 45 |
artikel |
16 |
Onderwijs rond chronisch zieken in de medische curricula van Nederland
|
Pols, J. |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 46-53 |
artikel |
17 |
Onderwijs rond chronisch zieken in de medische curricula van Nederland
|
Pols, J. |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 9 |
artikel |
18 |
Onderwijs rond chronisch zieken in de medische curricula van Nederland
|
Pols, J. |
|
|
20 |
2 |
p. 46-53 |
artikel |
19 |
Onvoldoende gebruik in de huisartsenopleiding van de lijst met eindtermen van medische problemen
|
Michels, J. |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 70-75 |
artikel |
20 |
Onvoldoende gebruik in de huisartsenopleiding van de lijst met eindtermen van medische problemen
|
Michels, J. |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 12 |
artikel |
21 |
Onvoldoende gebruik in de huisartsenopleiding van de lijst met eindtermen van medische problemen
|
Michels, J. |
|
|
20 |
2 |
p. 70-75 |
artikel |
22 |
Referaten
|
Dalen, Jan van |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 84-86 |
artikel |
23 |
Referaten
|
, |
|
2001 |
20 |
2 |
p. 15 |
artikel |
24 |
Referaten
|
van Dalen, Jan |
|
|
20 |
2 |
p. 84-86 |
artikel |