nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Boekbespreking
|
Groeneveld, F. P. M. J. |
|
2000 |
19 |
3 |
p. 113 |
artikel |
2 |
Boekbespreking
|
Dalen, Jan van |
|
2000 |
19 |
3 |
p. 112 |
artikel |
3 |
Boekbespreking
|
van Dalen, Jan |
|
|
19 |
3 |
p. 112 |
artikel |
4 |
Boekbespreking
|
Groeneveld, F. P. M. J. |
|
|
19 |
3 |
p. 113 |
artikel |
5 |
Communicatievaardigheden leren met COO; mogelijkheden en beperkingen in vergelijking met conventioneel onderwijs
|
Hulsman, R. L. |
|
2000 |
19 |
3 |
p. 83-91 |
artikel |
6 |
Communicatievaardigheden leren met COO; mogelijkheden en beperkingen in vergelijking met conventioneel onderwijs
|
Hulsman, R. L. |
|
|
19 |
3 |
p. 83-91 |
artikel |
7 |
De Dynamische Patiënt Simulator als toetsvorm
|
Bloemendaal, P. M. |
|
2000 |
19 |
3 |
p. 92-95 |
artikel |
8 |
De Dynamische Patiënt Simulator als toetsvorm
|
Bloemendaal, P. M. |
|
|
19 |
3 |
p. 92-95 |
artikel |
9 |
Farmacotherapieoverleg (FTO) in de huisartsopleiding
|
Ballieux, M. J. P. |
|
2000 |
19 |
3 |
p. 102-105 |
artikel |
10 |
Farmacotherapieoverleg (FTO) in de huisartsopleiding
|
Ballieux, M. J. P. |
|
|
19 |
3 |
p. 102-105 |
artikel |
11 |
Het rendement van een stage in de huisartspraktijk vergeleken met een stage in een academisch ziekenhuis
|
|
|
2000 |
19 |
3 |
p. 111 |
artikel |
12 |
Het rendement van een stage in de huisartspraktijk vergeleken met een stage in een academisch ziekenhuis
|
|
|
|
19 |
3 |
p. 111 |
artikel |
13 |
Interdisciplinair onderwijs in de klinische fase: klinische farmacologie, medische microbiologie, pathologie en medische genetica in het co-assistentschap huisartsgeneeskunde
|
Greidanus, J. |
|
2000 |
19 |
3 |
p. 96-101 |
artikel |
14 |
Interdisciplinair onderwijs in de klinische fase: klinische farmacologie, medische microbiologie, pathologie en medische genetica in het co-assistentschap huisartsgeneeskunde
|
Greidanus, J. |
|
|
19 |
3 |
p. 96-101 |
artikel |
15 |
Lezen van studieboeken
|
Cate, Th. J. ten |
|
2000 |
19 |
3 |
p. 81-82 |
artikel |
16 |
Lezen van studieboeken
|
ten Cate, Th. J. |
|
|
19 |
3 |
p. 81-82 |
artikel |
17 |
Studeerstrategieën en leerstijlen; geen eenduidige zaak
|
|
|
2000 |
19 |
3 |
p. 110-111 |
artikel |
18 |
Studeerstrategieën en leerstijlen; geen eenduidige zaak
|
|
|
|
19 |
3 |
p. 110-111 |
artikel |
19 |
Studiemateriaal Discipline anatomie / embryologie
|
Griffioen, F. M. M. |
|
2000 |
19 |
3 |
p. 106-109 |
artikel |
20 |
Studiemateriaal Discipline anatomie / embryologie
|
Griffioen, F. M. M. |
|
|
19 |
3 |
p. 106-109 |
artikel |
21 |
Vooropleiding van invloed op studiestijl en loopbaan van studenten geneeskunde
|
|
|
2000 |
19 |
3 |
p. 110 |
artikel |
22 |
Vooropleiding van invloed op studiestijl en loopbaan van studenten geneeskunde
|
|
|
|
19 |
3 |
p. 110 |
artikel |