nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Boekbespreking
|
Hoos, Loukie |
|
2000 |
19 |
2 |
p. 77 |
artikel |
2 |
Boekbespreking
|
Hoos, Loukie |
|
|
19 |
2 |
p. 77 |
artikel |
3 |
De rol van (simulatie)patiƫnten in het onderwijs
|
Gorter, S. L. |
|
2000 |
19 |
2 |
p. 42-48 |
artikel |
4 |
De rol van (simulatie)patiƫnten in het onderwijs
|
Gorter, S. L. |
|
|
19 |
2 |
p. 42-48 |
artikel |
5 |
Docenten vergeten bij Marshallhulp
|
Haalboom, J. R. E. |
|
2000 |
19 |
2 |
p. 76 |
artikel |
6 |
Docenten vergeten bij Marshallhulp
|
Haalboom, J. R. E. |
|
|
19 |
2 |
p. 76 |
artikel |
7 |
Doordacht multimediaal onderwijs invoeren
|
Ehren, M. C. M. |
|
2000 |
19 |
2 |
p. 75-76 |
artikel |
8 |
Doordacht multimediaal onderwijs invoeren
|
Ehren, M. C. M. |
|
|
19 |
2 |
p. 75-76 |
artikel |
9 |
Een analyse van de kosten in een probleemgestuurd curriculum
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2000 |
19 |
2 |
p. 57-65 |
artikel |
10 |
Een analyse van de kosten in een probleemgestuurd curriculum
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
|
19 |
2 |
p. 57-65 |
artikel |
11 |
Eerlijk onderwijs
|
Scherpbier, Albert |
|
2000 |
19 |
2 |
p. 41 |
artikel |
12 |
Eerlijk onderwijs
|
Scherpbier, Albert |
|
|
19 |
2 |
p. 41 |
artikel |
13 |
Het gebruik van zelf-, peer- en co-assessment in het hoger onderwijs
|
Ruijven, A. G. H. van |
|
2000 |
19 |
2 |
p. 74 |
artikel |
14 |
Het gebruik van zelf-, peer- en co-assessment in het hoger onderwijs
|
van Ruijven, A. G. H. |
|
|
19 |
2 |
p. 74 |
artikel |
15 |
Het ritme van de tijdsbesteding van de PGO-student
|
Jongbloets, M. W. M. |
|
2000 |
19 |
2 |
p. 49-56 |
artikel |
16 |
Het ritme van de tijdsbesteding van de PGO-student
|
Jongbloets, M. W. M. |
|
|
19 |
2 |
p. 49-56 |
artikel |
17 |
Keuzestage wetenschappelijk onderzoek tijdens de huisartsopleiding
|
Weert, H. C. P. M. van |
|
2000 |
19 |
2 |
p. 66-69 |
artikel |
18 |
Keuzestage wetenschappelijk onderzoek tijdens de huisartsopleiding
|
van Weert, H. C. P. M. |
|
|
19 |
2 |
p. 66-69 |
artikel |
19 |
Leren klinisch denken
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2000 |
19 |
2 |
p. 74 |
artikel |
20 |
Leren klinisch denken
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
|
19 |
2 |
p. 74 |
artikel |
21 |
Verbeter je communicatie: examineer
|
Pols, J. |
|
2000 |
19 |
2 |
p. 75 |
artikel |
22 |
Verbeter je communicatie: examineer
|
Pols, J. |
|
|
19 |
2 |
p. 75 |
artikel |